Thursday, July 29, 2010

Heiahoo

Mõtlesin üle pika aja midagi kirjutada ka. Niisiis olen juba 4 nädalat Prantsusmaa pinnal tatsanud ja koduigatsust veel polegi.

Viimased kaks esmaspäev oleme käinud karaoket laulmas.

See on siis esimene kord, laul läks täitsa hästi ainult tähtede kujutamine oli keeruline :D


Teine kord üritasin soolot ja asi läks teisiti, kuid vähemalt oli lõbus.
Õhtu lõppes sellega, et sattusin ühele inglise neiule südant puistama, mis oli ka täitsa naljakas, sest saime rääkida nii inglise, prantsuse kui ka soome keeles.

Tööl on siiamaani lahe olnud ja rutiinitunnet pole ka tulnud. Praeguseks olen juba raadio kasutamises ka osavamaks saanud, seega enam pole niipalju õppimist vaid saab lõbusalt tööd teha. Eile tuli üks töökaaslane Bianka, kes on Ungarist ja ütles, et mingid külastajad olid talle öelnud, et mul on ilus tagumik, haha. Külastajaid on küll igasuguseid, aga taolisi pole veel kohanud :D. Eile oli mul ka kõige hilisem vahetus 15:35-23:30, sest pidin paraadi ajal inimesi suunama ja olgem ausad, see oli kõige haigem vahetus üldse siin oldud aja jooksul. Alguses polnud hullu, aga lõpus pidi lihtsalt mingi pool tundi niisama passima ja siis pool tundi enne seda kuskil nurgas kükitama, sest seista ei tohtinud ja oioi kus jalad siis valutama hakkasid. Lõpus otsustasin istuda, sest mis ma ikka piinan ennast ja ümberringi olid väikesed lapsed, seega olin neil paljudel ees. Nojah, siis tuli kohe neiu punases ürbis ja küsis mis ma teen siin ja oli üldse kuri, aga ma olin selleks ajaks nii väsinud, et ei viitsinud midagi seletada ka + paraad oligi läbi ja läksin minema.

Pühapäeval käisid vanemad külas ja näitasin vennale ka parki. Esmaspäeva hommiku pooliku ja teisipäeva pärastlõuna ja õhtu veetsin nendega Pariisis. Käisime Montmartre'l, Grand Operas, Orsay muuseumis ja paadiga Seine'i peal. Täitsa tore oli vahepeal perega kokku saada.

Siin on siis üks pilt meie Steam Traini kambast, kõiki peal ei ole, aga mõned on.

1 comment:

  1. Hehee..pole enda tagumiku siis makaroonide ja suitsuvorstiga suureks nuumanud :D..kui selline kompliment.
    Leelota siis seal kohalikus karaokes veel mõningad korrad nING
    Peatselt kohtumiseni:)

    ReplyDelete